Sobna ulazna vrata | Online Shop

Sobna ulazna vrata | Telefon +381 69 77 63 61
Sobna ulazna vrata | Pretraga
Prijava ×
Sobna ulazna vrata | Wishlist

Uslovi korišćenja

Osnovni podaci o firmi 

Royal d.o.o.

Jurija Gagarina 22i/18

11070 Novi Beograd

Šifra delatnosti: 4690

Matični broj : 21016551

Poreski broj : 108525731

www.sobnaulaznavrata.rs

Kontakt telefon : +381 60 60 60 888

e-mail : office@sobnaulaznavrata.rs

 

Izjava o konverziji 

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

 

Dostava robe 

Isporuka se vrši preko kurirskog servisa Postexpress.

Prozvodi se isporučuju na željenu adresu adekvatno upakovani i zaštićeni od oštećenja u transportu. Svaki proizvod se nalazi u originalnoj ambalaži sa pripadajućim garancijama.

U slučaju da Vaša porudžbina kasni ili da primite oštećeno pakovanje ili proizvod, Vaša je obaveza da nas odmah obavestite. Ukoliko to ne učinite istog dana kada ste pošiljku preuzeli ne snosimo odgovornost za nastala oštećenja i štetu.

Porudžbine pristigle od ponedeljka do petka bice isporučene, na teritoriji Republike Srbije, u roku od 3 do 5 dana (ne računajući dane vikenda).

Isporuke se ne vrše vikendom i u dane državnih praznika Republike Srbije .

 

Politika reklamacija

Ukoliko niste zadovoljni kupljenim proizvodom, u pogledu pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka, možete izjaviti reklamaciju.

Za tu svrhu, dužni ste da se pojavite lično sa fiskalnim računom na adresi Royal d.o.o., ulica Jurija Gagarina 22i-18 u Beogradu, i da usmeno izjavite reklamaciju ovlašćenom licu – zakonskom zastupniku.

Vaša reklamacija će biti zavedena u knjigu reklamacija, a Vi ćete dobiti potvrdu o prijemu reklamacije, bilo u pisanom obliku, bilo putem elektronske pošte.

Na svaku reklamaciju će Vam biti odgovoreno u roku od 8 dana, počev od dana prijema reklamacije, bilo u pisanom obliku, bilo putem elektronske pošte, a konkretna reklamacija će biti rešena u roku od 15 dana, počev od dana podnošenja iste.

Ukoliko kojim slučajem, iz objektivnih razloga ne budemo bili u mogućnosti da Vam udovoljimo sa rešavanjem reklamacije u dogovorenom roku, zamolićemo Vas za saglasnost za jedno kratko produženje roka za rešavanje reklamacije, sve u obostranom najboljem interesu.

 

Zaštita privatnosti korisnika 

U ime Royal d.o.o. obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima BIB.2200.P.014-OBR.10 Strana 5 / 18 Verzija 3.3 od 30.11.2020. kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Royal d.o.o. (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

 

Zaštita poverljivih podataka o transakciji 

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. 

 

Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

 

Povraćaj sredstava 

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Royal d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

 

Izjava o PDV-u

PDV je uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.